Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Iancu de Hunedoara" al județului Hunedoara
prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu:
- Regulamentul UE 2016/679 (GDPR)
- Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a GDPR
Datele prelucrate:
Nume, prenume/denumire, adresă de corespondență, email, telefon, conținutul documentației și atașamentele transmise.
Scopul prelucrării:
Procesarea cererilor de avizare și autorizare în domeniul situațiilor de urgență, gestionarea documentației și comunicarea cu solicitanții.
Temei legal:
Executarea unui contract/îndeplinirea unei obligații legale conform Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor și Ordonanței de Urgență nr. 21/2004 privind sistemul național de management al situațiilor de urgență.
Perioada de stocare:
Datele vor fi stocate pe durata necesară soluționării cererii și conform prevederilor legale privind arhivarea documentelor.
Drepturile dumneavoastră:
- Dreptul de acces la date
- Dreptul de rectificare a datelor
- Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat")
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul la portabilitatea datelor
- Dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)
Contact Reprezentant Date Caracter Personal (Ofiter ISUHD):
Pentru exercitarea drepturilor sau pentru informații suplimentare:
rpd@isuhd.igsu.ro sau la sediul ISU Hunedoara.